MEDYCYNA ESTETYCZNA

Zabiegi regeneracyjne w stomatologii i medycynie estetycznej z zastosowaniem PRP, czyli Osocze Bogatopłytkowe. PRP jest koncentratem płytek krwi, który otrzymujemy w wyniku odwirowania i wyizolowania z krwi własnej pacjenta. Do przygotowania PRP służy jednorazowy zestaw do izolacji płytek krwi.

INNOWACYJNOŚĆ - technologia, dzięki której pozyskujemy z naszej krwi osocze bogatopłytkowe. W sposób naturalny, biokompatybilny wykorzystywane jest do procesów naprawczych tkanek własnego organizmu.

SKUTECZNOŚĆ - pozyskane osocze przywraca funkcje fizjologiczne naszych komórek, regeneruje tkanki, zatrzymuje wiek komórek, przywraca im młodość.

BIOKOMPATYBILNOŚĆ - zgodność tkankowa, brak negatywnego oddziaływania na własne tkanki. Osocze pozyskane w sposób ekologiczny regeneruje tkanki.

W ZGODZIE Z WŁASNYM ORGANIZMEM, pobudza naturalne siły organizmu do leczenia tkanek. Jest doskonałą alternatywą dla syntetycznych substancji leczniczych.

BEZPIECZEŃSTWO - osocze bogatopłytkowe pozyskane jest fizjologicznie, otrzymujemy je z komórek własnego organizmu. Podając własne osocze unikamy ryzyka alergii, redukujemy ryzyko infekcji. Nie istnieje również ryzyko pojawienia się mutacji, ponieważ czynniki wzrostu znajdujące się w pozyskanym osoczu nie wnikają do komórek, dzięki czemu nie mają wpływu na właściwości DNA tych komórek.

stomatolog

ZASTOSOWANIE OSOCZA BOGATOPŁYTKOWEGO W DERMATOLOGII I MEDYCYNIE ESTETYCZNEJ

Osocze bogatopłytkowe natychmiast daje efekt wypełnienia, widoczny tuż po zabiegu, w ciągu kolejnych tygodni regeneruje tkankę od wewnątrz. Inicjuje naturalne procesy naprawcze naszej skóry, stymuluje fibroblasty do wytwarzania naszego kolagenu. Zabieg jest autologiczny, naturalny, nie wywołuje powikłań. Nasza skóra jest zregenerowana, sprężysta, nawilżona i odmłodzona.

Metody medycyny estetycznej

PRP - osocze bogatopłytkowe przynosi młodość oraz witalność zmęczonej i starej skórze. Nowy kolagen jest tworzony z własnych płytek krwi pacjenta, zatem zabieg nie jest odrzucany. Dochodzi do procesu wytwarzania nowych komórek, które zastępują stare i przywracają świeży wygląd skóry. Blizny, rozstępy i zmarszczki zostają zredukowane. Zabieg jest w pełni bezpieczny.

KWAS HIALURONOWY - oferuje wielkie możliwości. Jest wstrzykiwany igłą i wypełnia brakujące miejsca. Zabieg odbywa się się przy znieczuleniu. Występuje naturalnie w organizmie, więc jest bardzo dobrze tolerowany. Alergie, w stosunku do kolagenu, występują jeszcze rzadziej. Efektem jest jędrna i elastyczna skóra, która wygląda dobrze i młodo.

TOKSYNA BOTULINOWA - zastosowanie przede wszystkim w przypadku zmarszczek mimicznych. Niewielkie ilości tej substancji nie są szkodliwe. Produkuje się ją z wyizolowanych szczepów bakterii. Popularnie: botox. Aplikacja następuje przy użyciu igły i z wielką precyzją. Na efekty czekamy zaledwie kilka dni. Zabiegi z botoxu zaleca się powtarzać. Efektem jest skóra jędrniejsza, bardziej atrakcyjna.

MEZOTERAPIA - polega na dostarczeniu leczniczych substancji skórze. Substancja może zostać wprowadzona bardzo cienką igłą lub metodą nieinwazyjną, np. przy pomocy ultradźwięków. Wiotka skóra zostaje naprawiona, zmarszczki znikają, rozstępy stają się niewidoczne. Substancja jest podawana miejscowo, zatem ma wpływ jedynie na określoną przestrzeń ciała. Lekarz sam potrafi wytworzyć odpowiedni preparat.

SZEROKI ZAKRES ZASTOSOWANIA:

• kurze łapki
  • dolina łez
  • bruzda nosowo-wargowa
  • kąciki ust
  • zmarszczki marionetki
  • zmarszczki szyi
  • pacjenci wymagający rewitalizacji skóry twarzy
  • skóra z oznakami zmęczenia
  • brak napięcia skóry
  • niejednolity koloryt skóry
  • skora wysuszona
  • zmarszczki
  • celullit
  • trądzik
  • łysienie plackowate
  • dłonie, oznaki starzenia się skóry
  • pacjenci poszukujący produktów naturalnych
  • pacjenci z ryzykiem wystąpienia alergii
  • doskonałe uzupełnienie po zabiegach laseroterapii, skuteczny opatrunek po laserze
  • łysienie typu męskiego
  • efekt podkrążonych oczu
  • odbudowa łuku jarzmowego
  • zmarszczki palacza
  • wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym,
  • likwidowanie bruzd i zmarszczek botox-azzalure
  • mezoterapia

EFEKT WIDOCZNY JEST PO PIERWSZYM ZABIEGU. NIE WYMAGA ZNIECZULENIA.

stomatolog